Friday, May 7, 2010

Rindu...

Ntah kenapa tiba2 rase rindu mase tgh sibuk2 dgn persiapan mase nk kawin dolu2...hihihi...la ni tgh ujan kt opis...so,mood pun ala2 mendung..hiiih...pape pun,ummi bersyukur ke hadrat Illahi kerana majlis pernikahan ummi dan abi pada 21-22.11.2009 yg lalu berjalan seperti yg kami rancangkan..alhamdulillah..mcm2 dugaan yg ummi lalui sblm ummi bergelar 'isteri'....bersyukur,kini u mmi bergelar isteri kepada Norazli Usop...huhuhu...tp,yg peliknya ummi xnangis lak mase nih..hohoho...

berdebar tgu saat abi lafaz akad nikah..sempat lg menyengeh2...hihiih

Abi ngah jwb soklan Imam Hj. Rais..

Rase syahdu mule menyelubungi diri pabila serahan tanggungjawab abah bace pada abang...huhuuh...br rase touching...tp xnangis lg mase tu...tp..bile part mak ummi yg bace...nk2 ayat dia lak seakan2 mcm ni "anakanda,kini anakanda bukan lagi di bawah jagaan bonda..bonda harap pandai2lah anakanda menjaga maruah diri..suami..dan keluarga.."huaaa...sedey sgt mase ni....huhu..berjurai2 air mata tau...mak ummi pun same...mmg touching sgt...hukhukhuk..

mase ni mmg sedey sgt2..

gmbr ni diambil selepas majlis berinai..malam 21.11.2009 (Sabtu)

X lupa pada kedua org tuaku yg selama ini byk membantu...sabar dgn karenah aku..huhu..akhirnya kawin jugak anakmu ini..hikhikhik...terima kasih mak,abah...ayun..adik2...dan sdara-mara yg mane tlg tu...xlupe pd tukang masak...cik mah,cik nah...cik opek dan mane2 la yg sediakan menu makan beradap ari tu..mmg terbaik lah~

punye sedap makan,xsedar org amik gmbr...hihihi

Majlis sanding ummi pada asalnya nk pukul 1.30ptg...tp disebabkan ujan renyai skit..so lewat skit dlm 1.40ptg mcm tu...cewah...ummi pun berjalan dgn controlnya...hikhihkik..al-maklumlah..raja sehari...berdebar gak la...hiihih...tgk abi berbaju songket...dah ala2 pendekar...hikhikhik.. Pas tu...acara makan beradap..lewa skit...sbb mase tu makanan xsampai lagi..xtau nape..tp aku xkisah pun...lebeh kurang kul 4 mcm tu,majlis pun tamat...then aku tukar baju dgn hubby tuk amik gmbr outdoor...kt Putrajaya...yg kelakarnya mamat Pakistan mane ntah amik gmbr dgn kitorg...ahai...da mcm artis lak..layan je laa... K la..kt cni aku selitkan beberapa gmbr tuk tatapan korang...

gmbr ni diambil dihadapan Mahkamah kt Putrajaya...huuhhu...malu tul..


No comments:

Post a Comment