Thursday, June 24, 2010

Persiapan barang2 baby...

Alhamdulillah...minggu ni da masuk 26w ummi mengandungkan anak ummi...dan xsabar rasenya utk ummi melihat wajah comel anak ummi yg bakal menghiasi dan melengkapi kehidupan ummi dan abi...

Xada apa yg dpt ummi gambarkan sekarang ini melainkan kegembiraan ummi apabila bakal menimang kehadiran syg...bertuah sgt hidup ummi tau...hikhikhik..

Jadi,ummi pun dah mule sediakan beberapa barang utk syg nanti...ni salah satu yg ummi dapat sediakan untuk bulan ni..al-maklum la,gaji ummi ni bukannya banyak sgt...jadi ummi beli la yang mana ummi rasekan termampu dahulu...

Ummi surf internet..then terjumpe blog ni http://intanbabybutik.blogspot.com..dan ummi berkenan dgn set tilam kabu dia..jd..ummi pun tempah...insyaAllah,dpt gaji ni ummi beli tuk sayang...ummi pd asalnya nk sarung warna ijau ni...tp stok dah abis...jadi ummi pilih warna coklat...xpelah ek???hihiih...kurang2 same dgn warna umah kita...hihiih...

yg ni cute sgt...tp syg,dah xde stok...huaaaa....comey sgt...ada lady bird...

yg ni pun ummi berkenan...aleh2 last minit ada org dah beli..huaa...cian ummi tau...

sudahnya...ummi pilih yg ni je utk syg...xpe kan?comel jugak...hihihi...khas utk anak ummi..

5 comments:

  1. Ana,akak baru update 2 set sarung terbaru,nnti bole tengok..jom...

    ReplyDelete
  2. cantik juge, ade mickey...ade kitty..ehe...

    ReplyDelete
  3. ngee...tu la lyn...at last,dpt gak...tp bkn yg ana ckp tu..huhuh...xkisah la..janji chumel...hihihi

    ReplyDelete
  4. akak dh cek brg tu..skrg ada d kajang,,owh klu x sampai hari ni jgk,esok la kut sampai...

    ReplyDelete