Wednesday, September 22, 2010

Muhammad Amzar Bin Norazli...



Tanggal 13/9/2010 (Isnin) membawa seribu makna dalam kehidupan kami berdua sebagai suami dan isteri...kerana,kami telah mendapat cahaya mata yg bakal menerangi kehidupan kami pd mase yg akan mendatang..Alhamdulillah...

Sebenarnya,aku pun xsangka aku akan bersalin pd tarikh ni..sbb,mmg xde tanda2 lgsg yg aku akan beranak awal..mcm org lain,kaki dah sembab..pe sume..tp sume tu xterjadi pd aku...huhu..

Pg tu mmg aku da terase mcm xsedap perot..pe lg mlm sblm tu aku xleh tdo..perot asik mengeras je..tp jari aku da mule xleh nk sarung cincin2..huhu...aku da mule cuak..tp aku still pk positif..mak aku cakap..xlame g aku bersalin la..huhu...xkisahla..janji kua dgn selamat..tu je yg aku mintak padaNya setiap hari sesudah solat..

Kebetulan dari raya pertama mmg aku tdo umah famili aku..sbb ye la..dah sarat..mak xbagi nek turun tangga sgt..kang xpasal2 beranak sorg2 kt umh..risau katanya..so..sempat la melantak juadah2 hari raya..lemang..nasi impit..rendang..mcm2 lg la..pas tu,sepupu husband ajak beraya umah cousin dia..kebetulan isteri dia br deliver..aku pun excite
d jugak nk tgk bb nih..hihih..pas balik dr beraya..aku pun bergambar dgn husband..al-maklum la..ni raya pertama sebagai suami dan isteri..nak jugak jadikan kenang2an di hari akan datang..ehehe..


ni la gmbr terakhir sblm aku bersalin..pd raye ketiga...

Ok..kita tinggalkan cite di hari raya pertama tu..smbg balik cite pasal amzar..permata hati kami...setelah kua beberapa tanda..aku pun sms mak..katanya..mmg da waktunya utk aku bersalin...akhirnya lahirlah MUHAMMAD AMZAR pd jam 12:52pg di Hospital Serdang...berat 2.58kg..

gmbr pertama amzar setelah lahir di dunia..

No comments:

Post a Comment