Saturday, August 20, 2011

Giliran kutu bulan Julai


Hmm..mama sebenarnya,mmg bengang sgt2 dgn manusia ni..ckp lain,wat lain..akhirnya,mama yg jd mangsa..elok2 mama bajet nk bg wit kutu ni kt hamba Allah sorang ni..aleh2 leh lak turn yg sepatutnya mama dpt..dia bg org lain..mama rs nk maki je..nasib baik la mase mama dpt sms tu..mama xleh nk ikutkan rs hati mama ni sebab:

  1. Mama ngah pantang..so mama xleh nk marah2 sgt..
  2. Anak mama..kene admit Hospital Serdang..ms ni anak mama br 4hr,kene admit pasal jaundis..aleh2 dia leh suh mama STOP main kutu...
  3. Tp..mama da xtahan sgt..mama call gak dak opis..tuk memastikan betul ke x pe yg makcik tu sms mama...dan akhirnya,mama gagal menahan airmata mama dr mengalir...siyus mama bengang!
Senang je dia sms mama...dia suh mama STOP kan mama main kutu.Sedangkan masa sebelum tentukan giliran main tuk bulan baru ni..mama da ckp da mama nk turn yg pertama..aleh2 ni lak jadinya..siyus,mama xtau nk ckp apa da manusia camni..sembahyang xtinggal,tp ntahla..ckp x serupa bikin.Kalau kt opis..kejenya asik nk mengumpat org je..haa...kan mama da membebel!

Katanya..yg dia suh mama stop tu..sbb nk menyenangkan dia..mama ckp la..sblm ni pun mama pantang,aku leh bank in je wit kutu..xde masalah bg mama..kalau da ada perasaan PHD..cam ni la gayanya..sampai kenaikan gaji mama pun dia sebut..hampeh~

Dia ckp..mama gj da besar,xpayah nk main kutu...poyo..dia tu tau ke gaji mama bulan2 tu ke mana hala tujunya?Xkan sume mama nk ckp dgn ko?Bodoh2!Mama da sakit hati sgt..mmg mama akan simpan segala sms dia tu.mama xkn padam..biar menjadi bukti.Nasib la..mama pun mmg da patah hati nk main kutu kt opis tu..bek mama main dgn dak2 FB..even xpenah jumpe,tp dorg ok..xmcm yg jumpe dpn mata ni..ngok ngek!

2 comments:

  1. yezza..tau xpe.mmg x logik alasan dia bg..nk senang urusan..mcm la xleh byr tru on9.susah kalau org buta IT ni..ehehe

    ReplyDelete