Tuesday, January 10, 2012

10.01.2012 (Selasa)

Ari ni da 10.01.2012..begitu pantas mase berlalu..Aku ucapkan syukur..kerana DIA masih memberi aku kesempatan untuk terus bernafas di muka bumimu ini Ya Allah..Aku bangun kul 6.10pg..celik2 je mata,terus amik fs..pam cik B.Mcm ni la rutin aku ari2.Nk bg anak besar. Dptla 3oz tuk sebelah kanan.Sebelah kiri xpam..sbb bg Irdina nenen.Nk solat subuh x leh..cik period xabis2.Ni dkt seminggu da ni..risau pun ada.P arap2 xde la penyakit lain..huk2..


Oklah,dah siap bfkan Irdina..daku pun bersiap2 nk g keje.Ari ni pakai uniform baru..br dpt smlm..So,ari ni 'semangat Harimau Malaya'..ehehe...daku bajet da kurus..amik saiz 'S' lg..ahaha...Baju awal2 da iron mlm td..pg ni terus mandi..gedebuk-gedebak..da kul 7.30pg. Aiyakk..bajet nk siap awal,p lmbt gak.P xpelah,masuk keje pun kul 8.30pg. Ehehe...

Cian,amik gambo sendiri..nk mtk kawan amik..segan..ahaha...

Kita cite mende lain lak..kebetulan,azam aku tahun ni nk rajin2kan diri penuhkan entry dlm blog..then,group FB aku..'WOW~ GorGeOs! "Wanita Oh Wanita GoRjeS!' wat contest blogging ala2 diary..ihihi..Agak teruja sbb daku da lame sgt2 x berdiari.Rase2nya last aku menulis diari masa umur belasan tahun a.k.a zaman2 sekolah menengah.Hik2..tu pun, tulis kt buku catitan poket yg kecik nun..ehehe..mcm2 rahsia hati aku luahkan kt ctu..


Oklah,menang ke kalah ke..daku xkisah..janji dpt share pe yg jd pg ni..nanti senang2 aku wat entry lg..kang kul 11pg nk p pam pulak..hik2.Mmg ari2 mcm ni..kul 11pg,kul 3ptg dgn 5ptg..schedule pump.Hohoho...

No comments:

Post a Comment