Friday, January 13, 2012

13.01.2012 (Jumaat)


Pejam celik pejam celik..ari ni da hari Jumaat. Kejap betul masa berlalu..meninggalkan kita..tanpa kita sedari.Anyway,ari ni biasa je..xde mood nk keje..'lemau' je rase.Xtau nape..semalam dah la masuk keje lambat 8 minit..huaaa..buruk da rekodku sejak naik jawatan nih..P,alhamdulillah ari ni kul 8.20pg daku da thumprint..hik2


Cam biasa,sampai2 je opis aku dgn geng2 aku..Lyn,D dgn kak Yuha p breakfast..hmm,aku order milo 'es' dgn mkn nasi goreng ulam dgn ikan masin..kene la rm4.00..huk2.Jenuh ler..ari2 macam ni.Sehari aku belanja kt opis ni mesti xkurang rm10 belanja..aiyoo..ana,rajin2kan la masak..bawak bekal.Macamana nk jimat kalau mcm ni ari2???huaaaaaaaaaa...


menu lunch td same sebijik dgn gmbr ni..meriah kan?ahaha..


Then,lunch p makan kt foodcourt Stadium Nasional ni..sbb gara2 da jemu makan kt kantin Yush..aku pun p la.Kene la rm5.50..so total aku lunch ari ni rm9.50..gtu la kisahnye..huk2.





No comments:

Post a Comment