Thursday, February 9, 2012

Zaman dolu2..muka berjerawat..uhuhu



JERAWAT???mesti korang alergik kan dgn mende alah ni..tp nk wat camne..da dia nk tumboh..biokan je la..uhuhu..aku dan jerawat..sememangnya mmg xdpt dipisahkan..nk2 pas da abis DIPLOMA..dia tumbuh bagaikan cendawan selepas hujan..hihii...


mase ni kenduri Along..abg kawanku..kalau x silap..tahun 2006.Mmg teruk sgt muke time nih..malu tau nk amik gambar...senyum terpaksa.. :(

Mcm2 produk aku pakai..sume xjalan..Sendayu Tinggi?hmm..beratos duit aku kuakan..uhuhu..time tu mampu la..sbb xpakai kete lg..ehehe..p xberhasil..petua lame pun aku amalkan gak..still sama..xberubah..huaaa...sedey tau..


tgk la..mmg ms ni..terpaksa amik gambar..huhuhu..



ni la DALACIN-T..

Take time jugak la nk ilangkan kesan degil kt muke nih..setelah mcm2 aku wat..akhirnya abah belikan DALACIN-T..khas tuk muke2 yg tegar macam aku nih..uhuhu..perghh...mmg pedih jgn cakap la...uhuhu..tp alhamdulillah..muke mmg da x macam dulu...


ni la perubahan pas pakai DALACIN-T...alhamdulillah.biarpun xberapa licin..p dah xseterok mule2 dulu...huhuhu..So,pada sape2 yg rase kulit dia mcm aku..try la dalacin T ni..mmg bagus tau..





No comments:

Post a Comment