Wednesday, August 1, 2012

Kejadian yang tak diduga...

Ari ni mama decide nak bawak Irdina p cucuk kt Klinik Kesihatan..sbb last week sepatutnya mama g..p adik demam..so mama tangguh ke hari ni. So,mase hantar adik kt umah cik ida..mama da pesan awal2..dalam kul 1 kang mama nk amik adik.

Ok la,mama pun xpk apa la kan..so,mama pun buat la keje macam biasa..tibe2 dalam kul 12 tengah hari camtu..mama dapat col..Cik Ida cakap adik kene SAWAN TARIK...sampai kancing gigi bagai.Mama terus tersentap..eh,xkanlah anak mama macam tu skali.P, mama dengar suara adik teriak..menangis2. Astagfirullah,mama xtau nk cakap pe dah mase ni...siyes.

Nak kata adik kene SAWAN?astagfirullah..mintak dijauhkanlah..bulan2 puasa lak..xkan la nampak mende2 halus..bagai?Siyes..sgt x logik...seingat mama la,adik ni ada satu pe'el..lau nangis,orang x pujok..mmg adik akan nangis beriye...


Macam gambar ni..adik nangis non-stop..mase ni ar 1st time mama tgk adik ngamuk sampai camni skali...p xde la sampai boleh di KATEGORI kan sebagai SAWAN TARIK!


Perasaan mama,bercampo bau..macam2 ada..sampai,dalam FB..mama minta pendapat kawan2 mama...sedey sgt2..pas tu,keesokan harinya..dia call lagi..cakap anak mama ni kene sawan tarik..remuk betul la hati mama..if xnak jaga,cakap la..p janganlah cakap mende yang tidak2..xtau ke,pe yang kita cakap ni satu DOA? Setelah mama selidik..baru mama tau nape dia wat camni..dia da xnak jaga adik..sebab nak jaga baby kecik..br pas pantang..xpelah,sabar.ALLAH itu MAHA MENGETAHUI..



Sekian.....hati ni memang sakit sangat2...


No comments:

Post a Comment