Tuesday, October 22, 2013

Masalah jerawat di muka dan merawat dari dalaman

Tentu ramai yang pernah diselubungi masalah jerawat di muka tidak kira besar atau kecil. Kalau tengok cermin tu, tak sah jika tidak membelek-belek muka, nampak jerawat mulalah rasa sakit hati dan geram kan? Itu perkara biasa.


Ada setengah orang cakap jerawat ini menyusahkan dan memalukan bila sudah merebak ke serata muka. Ada yang jugak yg x nak kua rumah bila muka berjerawat. Betul tak? Tapi jerawat ini tak boleh dibiarkan sebabkan kesannya sangat teruk.Tapi tahukah anda posisi jerawat boleh memberi petunjuk ataupun isyarat tentang kesihatan kita walaupun bukanlah secara menyeluruh? Jom kita baca....


Ketahui lokasi jerawat di wajah dan faktor-faktornya :



P..kawan2 jangan risau, setiap penyakit ada penawarnya. Hanya mati je  yg xde ubat. Memang sudahterbukti set skincare Shaklee mampu merawat jerawat di muka dan sekaligus mengembalikan kecerian anda dengan wajah cantik berseri-seri...

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1004731 ]
♥ SMS/Whatssup :012- 240 4042 (Ana)

No comments:

Post a Comment